You are not logged in.

Dear visitor, welcome to HondaBoard.de .com .net .org .info das Hondaforum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

nsxray

Professional

Date of registration: Mar 27th 2010

wcf.user.option.userOption52: NSX, Edelstahlspüle DMC12, Smart 451 F2 und MP4-12C

• Send private message

241

Wednesday, September 2nd 2020, 10:26am

Gregor, noch nicht kaufen !!

Falsche Info von mir, ist nicht die Youngtimer. Ist vermutlich die Oldtimer 09/20. Kann ich erst morgen mit Gewißheit sagen, dann bin ich wieder zuhause. Hab in einer Tanke gestern abend die Youngtimer gesehen, die war´s nicht.
nemo me impune lacessit

nsxray

Professional

wcf.user.option.userOption52: NSX, Edelstahlspüle DMC12, Smart 451 F2 und MP4-12C

• Send private message

242

Thursday, September 3rd 2020, 8:30am

Ist die "Classic Cars" 09/2020 (Auto Zeitung). Habe mir letzten Samstag meine Infrastruktur zerschossen. Sobald das wieder steht, poste ich die Bilder von den 4 Seiten im Board. Mit etwas Glück ist meine Ersatzbestellung morgen da, dann kann ich über´s WE was machen. Hier von der Firma aus geht das net...
nemo me impune lacessit

nsxray

Professional

• Send private message

243

Friday, September 18th 2020, 11:09am

so, hier jetzt endlich die versprochenen Bilder :D
nsxray has attached the following files:
nemo me impune lacessit

3 users apart from you are browsing this thread:

3 guests