Dear visitor, welcome to HondaBoard.de .com .net .org .info das Hondaforum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Date of registration: Sep 24th 2003
wcf.user.option.userOption52: Civic Type R FN2 / Mazda 6 Sport Kombi / Polo 86c
Date of registration: Jan 21st 2004
wcf.user.option.userOption52: Prelude JDM BB4 + BB3 mit H22a und 4ws
Quoted
Original von Timekiller
Doch, in den Anfängen gab es einen 300 SL, das war meines Wissens ein Reihen6er der aber nicht so der Brüller gewesen sein sollte hinsichtlich Ölverlusst u.v.m.
Später gab es nurnoch den 280er und den 320er (beide V6).....
(Näturlich auch 500er und wie sie alle heißen!)
Date of registration: Sep 24th 2003
wcf.user.option.userOption52: Mini John Cooper Works S, Ferrari 550 Maranello
This post has been edited 2 times, last edit by "r32racer" (Jul 18th 2005, 7:51pm)
Date of registration: Oct 26th 2003
wcf.user.option.userOption52: CRX EE8, Civic EE9 , Lexus LS, Mazda MPS
Quoted
Original von HondaCruiser
genau so ist es und wenn ein SLK350 Fahrer nicht fahren kann er aber trotzdem auf der geraden schneller ist dann weiss man ja was wäre wenn ein richtiger Fahrer drin wäre.
Tschüss BB1 und tschüss DC2
Date of registration: Sep 24th 2003
wcf.user.option.userOption52: Mini John Cooper Works S, Ferrari 550 Maranello
This post has been edited 1 times, last edit by "r32racer" (Jul 18th 2005, 8:41pm)
2 guests