Dear visitor, welcome to HondaBoard.de .com .net .org .info das Hondaforum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Quoted
Original von Kurze
willig muss se sein ja) hört sich aba so an als ob deine Traunfrau so aussehen soll Stylez grins
This post has been edited 1 times, last edit by "shaddow6.6.6" (Jun 21st 2005, 1:15pm)
Quoted
Original von Boxenluder
na das schlimme is halt ach das man oft mal von männern vorgeworfen bekommt tu mal was, nimm ab, iss nich so viel ... sonst irgendwas, also ich kenn genug von der spezies mann ...
Quoted
Original von shaddow6.6.6
Ausserdem ist dein Männerverschleiss 1000 mal höher als mein Frauenverschleiss =) SO ! =)
Quoted
Original von shaddow6.6.6
@Boxenluder:
ich red' ja nicht davon dass du irgendwelche Beziehungen am Start gehabt hast. Man kann sich auch so durch die Betten bewegen . .. ja sowas solls geben, hab ich mal gehört![]()
10 guests